Autor: Stanislav Blaha
-
Zveřejněno 28.09.2012 14:21
-
(10519 Návštěv)
Absolvent elitního Etonu se omluvil za to, že strana porušila svůj předvolební slib, v němž tvrdila, že pokud zvítězí ve volbách, za žádných okolností nepřipustí zvýšení školného. Současně udiveným Britům pateticky sdělil, že už nikdy nebude slibovat nic, co by nemohl splnit.
Ústavní soudci přijali alibistické rozhodnutí, které omezuje maximální účast do fondu výší 190 024 800 000 euro, což je podíl základního kapitálu připadajícího na Spolkovou republiku Německo.
O lidi při záchraně eura nejde. Zcela naopak: v době, kdy se zavádělo, namlouvali jeho architekti evropským občanům, že bude sloužit zájmům lidí ve sjednocené Evropě. Teď jsme svědky, že naopak my, lidé, máme sloužit a obětovat euru.
Odsouhlasený záchranný fond ESM ještě nezačal fungovat, a až se žádá jeho navýšení o čtyřnásobek. Občané problémových EU-zemí masově převádějí své úspory a investice Německa.
Ruský zabijácký dron Lancet pracuje s americkou umělou inteligencí V dronu Lancet-3 je klíčovou součástí jeho údajné schopnosti umělé inteligence pokročilý vývojový modul nazvaný Jetson TX2, který vyrábí americký výrobce čipů Nvidia. Nvidia popisuje Jetson TX-2 jako "nejrychlejší a energeticky nejúčinnější vestavěné výpočetní zařízení pro umělou inteligenci. Tento 7,5wattový superpočítač v modulu přináší skutečné AI výpočty na okraji. Je postaven kolem grafického procesoru rodiny NVIDIA Pascal™ a osazen 8 GB paměti a šířkou paměťového pásma 59,7 GB/s. Je vybaven řadou standardních hardwarových rozhraní, která usnadňují jeho integraci do široké škály produktů a tvarových faktorů." (Asia Times)
PS. Obdivovaný Lancet dostal to nejlepší z obou světů.
Okrádačka na nabíjení? Elektřina pro elektromobily je dražší než benzín E10 Kdo si pro svůj elektromobil bez smlouvy dobíjí elektřinu na veřejných dobíjecích stanicích, musí sáhnout hluboko do své peněženky. Nabíjení bez smlouvy a na silnici stojí částečně více než tankování benzínem Super E10. Každá kWh elektřiny nabitá na veřejných nabíjecích stanicích stojí v průměru 55 centů na běžných nabíjecích stanicích (AC) a 66 centů na rychlonabíjecích stanicích (DC). Při přepočtu na 100 kilometrů to znamená, že 20 kWh stojí 11,10 eur při normálním nabíjení a 13,11 EUR na rychlonabíjení. Pro srovnání: ujet 100 kilometrů se spalovacím motorem stojí pouhých 10,38 eur, pokud vozidlo matematicky spotřebuje šest litrů paliva a litr (například levnější benzin E10 v současné době) stojí 1,73 EUR. (DWN.de)
PS. Je třeba více zchudnout, to jsou jen přechodné obtíže růstu do země. Pak necháte auto, doma, dáte si zelený klobouk na horkou hlavu a půjdete pěšky.